Bedankt voor uw bericht.
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Oeps, er is een fout opgetreden bij het versturen van uw bericht.
Probeer het later nog eens.
Ons basispakket bestaat uit een stream op basis van:
1 x camera op statief
1 x microfoon
1 lichtset
1 cameraman
1 uur livestream
De stream wordt uitgezonden vanuit de studio van Ruim in HardenbergAllee
Vanaf €399,-
Ons basispakket op locatie bestaat uit een stream op basis van:
1 x camera op statief
1 x microfoon
1 lichtset
1 cameraman op locatie tijdens de stream (maximaal 4 uur, inclusief opbouw)
1 uur livestream
Vanaf €699,-
Ons uitgebreidere pakket is vooral gericht op klanten die een hogere kwaliteit livestream willen die ook opgenomen en achteraf gemonteerd wordt. Ons uitgebreidere pakket bestaat uit:
1 x camera op statief
2x microfoon
1 lichtset
1 cameraman (maximaal 4 uur, inclusief opbouw)
1,5 uur livestream
Hoge kwaliteit opname
Nabewerking van de opname, inclusief naamtitels en logoanimatie
Vanaf €899,-
Ons grootste pakket is het meest geschikt voor een gesprek aan tafel. Dit gesprek kan natuurlijk ook live worden uitgezonden, maar kostentechnisch is het ook interessant om met deze setup een aantal afleveringen op te nemen en deze later uit te zenden (live from disk). Dit pakket bevat onder andere:
2 x camera op statief
1 x camera op robot-arm
4 x microfoon
1 x tv-scherm op statief
3 x instarten vooraf aangeleverde video
1 x cameraman (8 uur op locatie)
1 meercamera-regisseur (8 uur op locatie)
Hoge kwaliteit opname
Nabewerking van de opname, inclusief naamtitels en logoanimatie
Vanaf €1.799,-
Er zijn een aantal goede redenen om je evenement online te laten plaatsvinden:
De kosten van een online event kunnen fors lager uitvallen dan bij een offline event. Locatiekosten zijn niet altijd nodig, en er is geen catering. Uiteraard komen er wel andere kosten bij, zoals de huur van professionele livestream-apparatuur en tools.
Livestreams zijn vaak korter dan offline events en het bijwonen van een event kost daarom minder tijd. Ook kunnen jouw deelnemers besparen op energie en bijvoorbeeld reiskosten.
Als je het slim aanpakt, kun je 1 event gebruiken voor heel veel content(blogs, video’s, podcasts, foto’s etc.).
Het aantal mensen dat je kunt bereiken met een livestream is onbeperkt. Op het moment zelf, maar ook achteraf. De kosten per bezoeker/deelnemer kunnen daardoor omlaag.
Deelnemen aan online events is vaak goedkoper en gemakkelijker dan aan offline events. De drempel voor je bezoeker om zich in te schrijven is daarom vaak lager.
In de huidige situatie zijn online events bij uitstek geschikt, omdat de bezoekers hierbij geen gezondheidsrisico’s lopen.
Wanneer iemand aangeeft niet in de gelegenheid te zijn de livestream bij te wonen, kun je achteraf de opname delen als extra service.
Een livestream is de manier om een product of dienst te presenteren en in contact te komen met je doelgroep. Het biedt een unieke manier om de huiskamer van je klant binnen te komen. Zoek de interactie en betrek de kijkers bij de presentatie.
Maar op welke manier bereik je je doelgroep eigenlijk? We adviseren onze klanten budget vrij te maken voor het vooraf promoten van een livestream op social media. Zo zorg je dat mensen daadwerkelijk gaan en blijven kijken.
We brengen je doelgroep in kaart en zorgen er met targeting voor dat je potentiële klanten op de hoogte zijn van je live-evenement. We promoten je evenement in overleg met jou op verschillende social media kanalen, zodat je stream je ook echt wat oplevert.